2000. október 26-27-én a Pécsi Tudományegyetemen került megrendezésre a „Felsőoktatási marketing” című konferencia, amelyen mintegy hatvanan vettek részt a magyarországi felsőoktatási intézmények marketinggel és PR-rel foglalkozó szakértői, munkatársai. A hagyományteremtő céllal rendezett eszmecsere első témaköre az integráció utáni marketing feladatok értékelése volt a felsőoktatási intézményben.
Megnyitó – Tóth József, a PTE rektora
Nyitóelőadás – Szövényi Zsolt – „A marketing lehetőségei a felsőoktatási intézmények megítélésében”
Plenáris előadások
- Törőcsik Mária – Az egyetemi munka sajátosságai, korlátai, súlypontjai
- Kandikó József – A nem állami finanszírozású felsőoktatási intézmények marketing tevékenységének sajátosságai
- Berács József – A posztgraduális és az idegen nyelven folyó képzések marketingje
- Kuráth Gabriella – Az integrációt követő arculatteremtés, arculatformálás
- Győrffy Zoltán – Egyetemi sajtókapcsolatok, belső médiumok
- Szabados Zsuzsa – Az integrációt követő belső PR
- Steigervald Krisztián – A marketingkutatás fontossága