I. Felsőoktatási Marketing Konferencia 2000

Nyomtatóbarát változatPDF változat

2000. október 26-27-én a Pécsi Tudományegyetemen került megrendezésre a „Felsőoktatási marketing” című konferencia, amelyen mintegy hatvanan vettek részt a magyarországi felsőoktatási intézmények marketinggel és PR-rel foglalkozó szakértői, munkatársai. A hagyományteremtő céllal rendezett eszmecsere első témaköre az integráció utáni marketing feladatok értékelése volt a felsőoktatási intézményben.

 

Megnyitó – Tóth József, a PTE rektora

Nyitóelőadás – Szövényi Zsolt – „A marketing lehetőségei a felsőoktatási intézmények megítélésében”

Plenáris előadások

  • Törőcsik Mária – Az egyetemi munka sajátosságai, korlátai, súlypontjai
  • Kandikó József – A nem állami finanszírozású felsőoktatási intézmények marketing tevékenységének sajátosságai
  • Berács József – A posztgraduális és az idegen nyelven folyó képzések marketingje
  • Kuráth Gabriella – Az integrációt követő arculatteremtés, arculatformálás
  • Győrffy Zoltán – Egyetemi sajtókapcsolatok, belső médiumok
  • Szabados Zsuzsa – Az integrációt követő belső PR
  • Steigervald Krisztián – A marketingkutatás fontossága

 

 

 

Levél Csapda