Pécsi Tudományegyetem

RH MARKETING OSZTÁLY

 

MagyarBrands díjat nyert a Pécsi Tudományegyetem

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Nagy örömmel tölt el minket, hogy a Pécsi Tudományegyetem MagyarBrands díjat nyert a „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában. Felsőoktatási intézményként ez egy fontos elismerése az egyetem tradícióinak, identitásépítő szerepének, valamint az egyetemi márkaépítés és ismertség iránt végzett munkánknak. 

 

A Szakmai Bizottság által értékelt szempontok az alábbiak voltak:

 

  • Identitás: Mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott márka?
  • Reputáció: Milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében?
  • Márkaépítés: Milyen a márka hazai márkaépítési gyakorlata?

 

Kutatási eredmények alapján értékelt szempontok:

 

  • Tradíció: Hány éve van jelen a magyar piacon a márka?
  • Ismertség: A GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján.
  • Kedveltség: A GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján.

 

 

Büszkék vagyunk rá, hogy a MagyarBrands díjas intézmények, cégek köréhez tartozunk, és egyben köszönjük a megtisztelő elismerést!