Pécsi Tudományegyetem

RH MARKETING OSZTÁLY

 

Meseszép Kampány 2013-2014

Nyomtatóbarát változatPDF változat

A 2013/2014-es tanévben "Meseszép…" címmel jótékonysági rendezvénysorozatot indított intézményünk. A felsőoktatásban teljesen innovatív, közel nyolc hónapig tartó kampány célja az volt, hogy közelebb hozzuk a családokat, és pozitívan befolyásoljuk a felnövekvő nemzedék lelki fejlődését.

Fontosnak tartjuk, hogy ne csak a megfelelő előképzettséggel, tudással rendelkező fiatalok érkezzenek hozzánk, hanem lelkileg kiegyensúlyozott, a társadalmi kihívásokra életigenlő válaszokat adó hallgatók.

Hisszük, hogy a Pécsi Tudományegyetem fő feladata az oktatási, kutatási és betegellátási alaptevékenységeken kívül minden olyan társadalmi szerepvállalás és tudatformálás, mely pozitívan befolyásolja az adott célcsoportot és mindazokat a tényezőket, melyek a jövőre vetítve kedvező hatásúak lehetnek, elsősorban a felnövekvő nemzedék számára.

A térségben az egyetem példaértékű, iránymutató, befolyásoló intézmény. Gyakorló általános és középiskoláinktól kezdve, jelenlegi és volt hallgatóinkon keresztül, aktív és nyugdíjas dolgozóinkig nagy tömeg számára közvetíthetjük a fontos társadalmi üzeneteket, ezzel a kezdeményezéssel azt, hogy gyermekeink lelki és érzelmi fejlődése rajtunk múlik.

 

Meseszép Kampány 2013-2014