Pécsi Tudományegyetem

RH MARKETING OSZTÁLY

 

Roll-up

Nyomtatóbarát változatPDF változat

A Roll-up tervek célja, hogy elfogadott alapelvek mentén készüljön Roll-up arculat, amely központi- és kari szinten is jól adaptálható. Az új Roll-up terveken rögzítjük az alapelveket, a kötelező és opcionális elemek körét, ajánlásokat fogalmazunk meg az imázsképpel kapcsolatban.

Az alábbi ábrán a központi- és kari Roll-up méretek, kötelező- és opcionális elemek köre található!

Roll-up méretek / PTE

 

1.    Központi megjelenés kötelező elemei:

  • PTE logó a PTE Arculati kézikönyv szerint (Formai alapok 20. old.)
  • Alapszín: Pantone 289c 100%
  • Balra zárt vagy álló PTE logó, amely áll emblémából és feliratból
  • Betűkészlet: H-Optima Regular; H-Optima Italics
  • Szlogen: Magyarország első egyeteme®

 

2.    Kari megjelenés kötelező elemei:

  • PTE logó a Kar nevével a PTE Arculati kézikönyv szerint (Formai alapok 20. old.)
  • Alapszín: Pantone 289c 100%
  • Balra zárt vagy álló PTE logó, amely áll emblémából és feliratból
  • Betűkészlet: H-Optima Regular; H-Optima Italics

 

3. Imázsképek:

Az egyetem és a hallgatók (egyetemi polgárok, oktatók, dolgozók) emocionális összhangja köszönjön vissza a fotókon.

Az imázsképek mindig pozitív hangulatú pillanatokat, érzelmeket kell sugalljanak, ne legyen erőltetett.

Valami „pécsiség”, egyetemi épület, vagy Pécs városa, ill. annak részlete lehetőleg szerepeljen a képen, annak háttérben vagy előtérben.

Lehetőleg mindig ábrázoljon embert természetes közegében (nem beállított stock photo jellegű fotó!)

Próbáljuk kerülni a képi közhelyeket és kliséket.